Onsdag

Hej på er. Onsdag, mitt-i-veckan. Har fått uträttat lite ärenden idag, hämtat ut ett paket från posten, hälsat på mina kolleger på jobbet samt pratat lite med min chef om när jag ska börja jobba (blir dock först 2011). Måste ju meddela i god tid (läs: två månader innan mammaledigheten tar slut) hur jag tänker göra i fortsättningen. Och nu så har jag bestämt att jag tänker vara vårdledig hela året till slut, och från och med Januari så kan jag tänka mig att jobba 50%, och vara vårdledig 50%. Och det är fullt möjligt sa chefen, vilket gjorde mig glad, har stressat jättemycket över den saken.. Efter att vi varit med O en sväng till mitt jobb så åkte vi till Prisma för att handla. Nu sover O och jag har lite egen-tid. Borde dock städa i stället för att dega här framför datorn, men är rädd att O vaknar ifall jag börjar storstäda. Så det får vänta en stund till. Ikväll blit det playdate med min vän A och lilla N. Tänkte åka en sväng till lekparken och gunga. Ha en bra dag kära ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0