Bloggpaus

Hej på er alla söta. Har haft en liten bloggpaus pga att både jag och lilla O varit sjuka. Men nu mår vi bra igen och jag har tid för bloggen. Vi var ju som sagt på U2 konserten förra fredag, och den var helt jävla AMAZING!! Tog över hundra foton, men endast ett fåtal lyckades. Skulle det ha varit tillåtet att ha systemkameran med så skulle jag definitivt ha flera lyckade bilder.



Bättre sällskap får man verkligen leta efter, vi hade sååå kul. Och så var ju min kära man E ochså med men har inget foto av honom/oss.



Bono och gänget fick verkligen publiken med.





Olympiastadion var helt smockfullt och stämningen var på topp.



Nästa gång U2 besöker detta land tänker jag definitivt gå och kolla på dem. Så nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0