Bambi

Igår kväll när O skulle nattas så bestämde han sig för att öva på andra grejjer.



På denna bild så står han på knä i sin säng. Efter mycket ansträngning och även en del dreggel så kom han upp på knä. Sen så tittar han på pappa och ser så stolt ut, "visst såg du att jag själv kom upp på knä?"



"Titta pappa, jag står!". Han lyckades ta sig upp och stå, men benen är lika skakiga som bambis när han stiger upp och stå.

Nu idag så får man hela tiden hålla ett öga på honom eftersom han försöker stiga upp mot allt som är på halv meters höjd eller högre. Sen så funderar jag starkt på att skaffa hjälm åt ungen, han har flera gånger lyckats ta sig upp redan idag, och sen kommer han ner med fart och slår i huvudet. Stackarn!

Kommentarer
Postat av: Fia

Härliga bilder på min lilla gullunge :)

Snart e d springdags...

2010-08-12 @ 15:15:09
URL: http://sofiafiah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0